مقالات

استاد بولت چیست ؟

استاد بولت چیست-استد بولت چیست

استاد بولت چیست ؟

استاد بولت چیست ؟ استاد بولت یک عضو مونتاژی است که از یک پیچ با رزوه یکنواخت و انتهای صاف (یا میله رزوه دار) مرتبط با مهره (و احتمالا واشر) تشکیل شده است . در این مقاله همراه ما باشید تا تمام آن چیزی که برای معرفی استاد بولت لازم دارید را دریافت کنید .

یک پیچ یک اتصال کامل، صلب و قابل جابجایی بین قطعاتی که از آن عبور می کند و به یکدیگر فشار می دهد ایجاد می کند.

 

استاد بولت چیست-استد بولت چیست

در واقع، پیچ‌ها (و پیچ‌های ماشینی) مانند فنرهای بسیار سفت عمل می‌کنند که خاصیت ارتجاعی آن علی‌رغم تأثیر عوامل خارجی مانند اعمال مکانیکی، ارتعاشات یا افزایش دما، قطعات را محکم نگه می‌دارد.

یک یا چند واشر قرار داده شده در دو طرف قطعات، توزیع بهتر نیروی تراکم، برداشتن هرگونه مات شدن سطوح و یا محافظت از بستر در برابر تغییر شکل‌های ناخواسته را ممکن می‌سازد.

در استاد بولت یک مهره اضافی می تواند مونتاژ را کند کند و از شل شدن آن جلوگیری کند. پیچ یک دستگاه مونتاژ پیش تنیده را تشکیل می دهد. در واقع، کشش مکانیکی حفظ شده در میله باعث اصطکاک می شود که از چرخش سر پیچ و مهره نسبت به قسمت ثابت جلوگیری می کند.

 

استاد بولت چیست؟-استدبولت چیست-

پوشش و مواد پیچ نقش بسیار مهمی را ایفا می کند زیرا زوج های الکتروشیمیایی وارد عمل می شوند: به عنوان مثال، یک پیچ برنجی در تماس با آلیاژ آلومینیوم باعث خوردگی گالوانیکی به خصوص در محیط های مرطوب می شود.

برای خرید استاد بولت می توانید از صفحه مربوطه استفاده کنید در نویان پیچ به همراه ارزانترین قیمت استاد بولت و ضمانت اصالت کالا.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *