سفارش فوری پیچ و مهره

سفارش فوری پیچ و مهره

پیچ و مهره خودرویی

پیچ و مهره ها جزوه اصلی‌ترین قطعات در هر صنعتی هستند. در صنایع خودروسازی نیست پیچ و مهره اهمیت بسیاری دارد. پیچ و مهره های خود را تقریبا ۴۵ درصد سهم بازار را اشغال می کند. برای عملکرد ایمن وسایل نقلیه از جمله خودروها و اتوبوس ها و ماشین آلات سنگین پیچ و مهره ها نقش حیاتی دارند.

اگرچه پیچ و مهره هایی که مختص صنعت خودرو سازی طراحی شده اند بخش بزرگی از این بازار را اشغال می کنند اما باید بدانید که انواع مختلفی از اتصال دهنده های خودرو در قالب پیچ و مهره و با ابعاد و جنس های مختلفی در بازار وجود دارد.

جنس پیچ و مهره خودرویی

یکی از پرمصرف ترین صنایع در زمینه ابزارآلات اتصالی صنایع خودرویی می باشد. با توجه به حساسیت ایمنی در اتصالات به کار رفته در خودروها معمولاً در این صنعت از پیچ های خودرویی از جنس فولاد و آلیاژ هایی که دارای مقاومت کششی و فشاری خوب می باشند استفاده می شود. همچنین مقاومت نسبت به خوردگی ها و اکسید شدن نیز از عوامل موثر برای انتخاب پیچ های خودرویی می باشد.

با توجه به اینکه در قسمت های مختلف خودرو اتصالات باید به گونه خاصی طراحی و استفاده شوند، لذا باید از پیچ و مهره های خاصی در جاهای مختلف استفاده کنیم. برای مثال پیچ مهره هایی که در سیستم ترمز استفاده می‌شوند از نوع فولاد پرکربن می باشد که دارای استحکام کششی و فشاری بالایی است.

به طور کلی برای قسمت های مختلف خودرو پیچ و مهره های متفاوتی استفاده می شود. از جمله آنها می توان به پیچ های آهنی ، فولادی ضد زنگ ،نیکل، برنج و آلومینیوم اشاره کرد.  که هر کدام از این پیچ ها در قسمت مخصوص به خود به کار گیری می شوند.

شکل و ابعاد پیچ و مهره خودرویی

به طور کلی پیچ های خودرویی در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شوند. این پیچ ها قسمت های مختلف خودرو باعث اتصال اجرا به یکدیگر می شوند. بدلیل تفاوت در اندازه اجزایی که در آن ها  پیچ استفاده می شود اندازه پیچ و مهره ها نیز باید با آنها هماهنگ باشد.

اتصال دهنده های خودرو شامل انواع پیچ و مهره ها می باشد دارای شکل شش ضلعی یا مربعی هستند که به واسطه رزوه ها و سوراخ هایی که در قطعه های خودرو وجود دارد باعث می‌شوند که قطعه منسجم می شود. همچنین در حین کار کردن این قطعات از هم باز نشوند و یا اینکه موادی که داخل آنها در جریان است بیرون نریزد.

بر اساس طرح و جنس و ابعاد در صنعت خودروسازی پیچ و مهره ها دارای انواع مختلفی می باشند. هر یک از پیچ و مهره ها دارای ویژگی هایی هستند که باید در محل خاصی از آنها بهره گرفت. بنابراین قبل از خرید پیچ و مهره خودروی باید آشنایی کاملی نسبت به نیازهایی که از پیچ و مهره دارید به دست آورید. و سپس اقدام به خرید پیچ و مهره هایی کنید که این نیازها را برطرف کنند.

مهمترین پیچ و مهره هایی که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند شامل ۴ نوع هستند.

  • پیچ ماشینی دو سو
  • پیچ ماشینی چهارسو
  • پیچ آلن
  • پیچ ماشینی آهنی

از جمله پرمصرف ترین نوع پیچ و مهره که در صنعت خودروسازی از آن بهره می‌گیرند پیچهای ماشینی آهنی است که با استاندارد خودروسازی تولید می شود. این نوع پیچ ها دارای طراحی مخصوص بوده و رزوه های به کار رفته در آن دارای ظرافت زیادی می باشد

ظاهر و نوع دیگر پیچ و مهره خودرو

شکل و ظاهر این پیچ ها یک استوانه رزوه دار با سر تخت است.

استفاده از پیچ و مهره در خودرو

استفاده از پیچ و مهره در خودرو

از جمله مدل های دیگر که بسیار پرکاربرد می باشد می توان به پیچ های ماشینی دو سو اشاره کرد. به کار گرفته شده در این پیچ ها آهن می باشد و جزوه های آن دارای فاصله کمی از همدیگر می باشد. این نوع پیچ ها معمولا به منظور تولید ماشین هایی که نسبت به رطوبت حساس هستند استفاده می شود. به این دلیل که با ایجاد یک اتصال محکم باعث آب بند شدن اتصالات می گردد.

پیچ های ماشینی چهارسو

نوع دیگر پیچ و مهره که استفاده زیادی در صنعت خودروسازی دارد پیچ های ماشینی چهارسو می باشند. این نوع پیچ ها بر اساس نیاز مشتریان به صورت شش گوش و یا چهارگوش یا به شکل گرد طراحی می‌شود. این نوع پیچ و مهره ها جهت محکم کردن آن به قطعات مورد نظر به صورت مهره شش گوش استفاده می شود.

برای اتصال سیستمهای مختلف از جمله پمپ ها ژنراتورها کمپرسورها، ماشین آلات سنگین نیاز به پیچ و مهره های مخصوص می باشد. در این نوع صنایع بیشتر از پیچ آلن که از جنس استیل می باشد اکثراً به مدلهای استوانه ‌ای تولید می شوند استفاده می شود.

با توجه به اهمیت زیاد اتصالات در صنایع مختلف باید از ابزارها و تجهیزات مناسب برای ساخت اتصالات خوب استفاده کرد. از جمله تجهیزات مناسب برای اتصالات انواع پیچ ها هستند.

کیفیت پیچ و مهره خودرویی

یکی از مهمترین مسائلی که در تهیه پیچ و مهره در صنعت ماشین سازی باید در نظر گرفت این است که کیفیت مطلوب را داشته باشند. زیرا در این صنعت حساسیت بالایی وجود دارد . چنانچه در ساخت پیچ و مهره ها از مواد بی کیفیت استفاده شود می‌تواند موجب بروز حوادث مالی و جانی شود. بنابراین جهت خرید پیچ و مهره می بایست از کارخانجات و شرکت های مطمئن خرید خود را انجام دهید.

سفارش انواع پیچ ماشینی

سفارش انواع پیچ ماشینی

یکی از عوامل مهمی که در انتخاب پیچ و مهره باید به آن توجه شود ضریب خطا است. ضریب خطا به این معنی است که این محصول تا چه حدی قادر به تحمل شرایط فشار و تنش است. بنابر این اگر از پیچ و مهره خودرویی بی کیفیت استفاده کنیم باعث خرابی قطعات در شرایط خارج از استاندارد می شود.

از کجا پیچ و مهره خودرویی بخریم؟

برای اینکه پیچ و مهره خودرویی متناسب با کار خود را پیدا کنید بهتر است مشخصات پیچ هایی که استفاده می شوند را از منابع راهنما پیدا کرده و جستجو در بازار پیچ و مهره های خودرویی آنرا پیدا کنید و استفاده کنید.

امروزه اکثر خودرو سازان با توجه به محصولاتی که می سازند، نوع پیچ های به کار رفته را اعلام می کنند. این کار باعث می شود که در صورت مفقود شدن پیچ و مهره بتوانیم آنرا به راحتی خریده و جایگزین نمایید. همچنین در صورتی که پیچ و مهره های اصلی موجود نبود و مشابه آن در بازار وجود داشت، بتوانید از آن استفاده کنید.

پیچ و مهره خودرویی کجاها کاربرد دارد؟

پیچ و مهره‌های خودرویی در اتصالات مختلف در تولید، تعمیر و نگهداری خودروها استفاده می‌شوند. این پیچ‌ها به عنوان اجزای اساسی در اتصالات مختلف خودروها، از جمله قطعات موتور، شاسی، بدنه، سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی، و غیره استفاده می‌شوند. در زیر تعدادی از موارد کاربردی پیچ و مهره‌های خودرویی ذکر شده‌اند:

  • اتصالات موتور: پیچ و مهره‌های خودرویی در موتورهای خودرو در اتصالات مختلفی از جمله بلوک موتور، سر سیلندرها، پنوماتیک، جلوبندی و مهره‌های اتصال به جلوبندی، اسپروکت و شافت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • اتصالات شاسی: پیچ و مهره‌ها در اتصالات شاسی مانند اتصالات آرم‌ها، بلندی‌ها، لنت‌ها، تعلیق‌ها و قطعات مربوط به فرمان و تعلیق به کار می‌روند.
  • اتصالات بدنه: در اتصالات بدنه خودرو، پیچ و مهره‌ها برای اتصال قطعات مانند درب‌ها، پنجره‌ها، سقف، کاپوت و دمپرها به کار می‌روند.

پیچ و مهره ماشینی

پیچ و مهره ماشینی آلات صنعتی یکی از انواع ژنراتور و مولد برق، انواع پمپ ها و پمپچه ها، الکتروموتور، الکتروگیربکس ها، شیر آلات صنعتی، کمپرسورها و ماشین آلات سنگین معدنی و همچنین راهسازی بیشتر استفاده میشوند.

پیچ و مهره ماشینی در واقع به این معنا است که مورد استفاده در اتصالات ماشین آلات سنگین صنعتی بیشتر از نوع پیچ و مهره شش گوش میباشند که در گرید های بالا معمولا گرید های پیچ و مهره خشکه 8.8 و 10.9 بصورت نیم دنده و تمام دنده نیز استفاده نموده میشود. استفاده از پیچ های آلن سر استوانه ای نیز در برخی از اتصالات ماشین آلات مدرن بالاخص ماشین آلات استاتیک در گرید های زیادی پیچ آلن استیل و خشکه بسیار مرسوم میباشند. پیچ شش گوش خشکه بصورت کلی بیشترین شکل و گرید اتصالات ماشین آلات صنعتی محسوب شده اند که با دارا بودن درصد متوسط کربن تلفیقی از سختی و تنسایل و انعطاف را در مقایسه با پیچ شش گوش 10.9 که بسیار ترد است فراهم میسازد و میتوانید در فروشگاه نویان پیچ خرید نمایید.

خرید پیچ و مهره ماشینی

خرید پیچ و مهره ماشینی با قیمت ارزان و دارای ضمانت بالا و همچنین قیمت پیچ و مهره ماشینی نسبت به سایر فروشگاه های دیگه ارزان بوده و کیفیت عالی را پشتیبانی میکند و میتوانید در فروشگاه نویان پیچ خرید نمایید و استاندارد پیچ و مهره ماشینی یکی از ویژگی های محصولات ما میباشد.

خرید یا سفارش پیچ و مهره ماشینی یا دیگر پیچ و مهرها های فروشگاه نویان پیچ

خرید، پرداخت، دریافت (ارسال به سراسر ایران)

چرا پیش از خرید تماس بگیریم ؟

به دلیل نوسانات بازار یا موجودیت جنس های داخل انبار ممکن است بعد از سفارش با تغییر قیمت یا عدم موجودی محصول پیچ و مهره رو به رو شوید. لذا در صورتی که نیاز به خرید عمده دارید پیشنهاد می شود پیش از اقدام به ثبت سفارش خود حتما با شماره های درج شده در سایت نویان پیچ تماس حاصل فرمایید.

برای خرید پیچ و مهره میتوانید همواره از طریق فروشگاه نویان پیچ محصول خود را مستقیما خرید کرده و یا جهت استعلام قیمت و مشاوره در انتخاب پیچ کاربردی مناسب پروژتان با شمارهای زیر تماس بگیرید.

شماره سفارش پیچ و مهره

شماره سفارش پیچ و مهره

در صورت تمایل به خرید هرگونه پیچ و مهره میتوانید با شماره 02155430214 یا 09121492884 تماس بگیرید

Spread the love